- af vane eller kærlighed?
  Hvis du har problemer med at se nyhedsbrevet så klik her
 
 

 

Artikel

Skal vi droppe kundeloyalitet?

Af Julie Torp Crüger, Loyalty Group

En lav kundeafgang bliver ofte forbundet med høj kundetilfredshed og -loyalitet, men dine kunder er ikke nødvendigvis hverken tilfredse eller loyale, bare fordi de ikke har forladt dig! For at udvikle og fastholde lønsomme kunderelationer, er det vigtigt at forstå dine kunders motivation for at forblive kunde hos dig.

Læs hele artiklen her
   

Artikel

Få overblik over mulighederne for mersalg hos dine kunder

Af Mikkel Korntved, Loyalty Group

Indsatsen for at skabe mersalg bliver desværre ofte for tilfældig og ustruktureret, fordi sælgerne ikke har tilstrækkeligt overblik over kundernes behov og forventninger til samarbejdet. Det kan skyldes, at virksomheden ikke arbejder struktureret med at indsamle viden om kunderne på 1:1 niveau, eller at sælgerne ikke har adgang til den nødvendige viden i hverdagen.

Læs hele artiklen her
   

 

Kundeorientering

Kundeorientering i HR - de økonomiske argumenter

Af Mikkel Korntved, Loyalty Group

Vi fortsætter vores artikel "Kundeorientering - loyale kunder er vejen til vækst". Artiklen sætter fokus på de økonomiske argumenter for at arbejde struktureret med kundeorientering og behandler virksomhedens forskellige funktioner. I denne udgave af LoyaltyNews er blikket rettet mod HR.

Læs hele artiklen her
   
Penge

 
 

 

Kort nyt

Waoo vinder BrancheIndex Internet 2017
   
Loyalty Group deltager igen på Dialogkonferansen 2017
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Inspiration

Download vores white papers

Husk at du kan finde inspiration til arbejdet med kundeorientering i vores white papers.

 

Indholdet i LoyaltyNews må kun gengives med tilladelse fra Loyalty Group og med tydelig kildeangivelse.

 

Hvis du ønsker at afmelde nyhedsbrevet så klik her